مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 05:002020-02-03اقتصادي

 طراحی پردیس تولیدات روستایی متناسب با اقتصاد منطقه است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: پردیس های روستایی متناسب با اقتصاد روستا طراحی می شوند، پردیس هر روستا در یک حوزه خاص متناسب با ظرفیت های آن منطقه در جهت افزایش اشتغال و تقویت اقتصاد روستا طراحی می شود.

- ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: پردیس های روستایی متناسب با اقتصاد روستا طراحی می شوند، پردیس هر روستا در یک حوزه خاص متناسب با ظرفیت های آن منطقه در جهت افزایش اشتغال و تقویت اقتصاد روستا طراحی می شود.

عیسی قبادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در گفتگو با ایسنا، تصریح کرد: در شرایط عمومی اقتصاد کلان و سپس اقتصاد خرد داریم، در حوزه اشتغال با بحثی روبه رو هستیم که ریشه کهنی دارد، حل مشکل اقتصادی از عهده ما خارج است و نمی توانیم قول دهیم که می توانیم آن را حل کنیم.

وی افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی ساختاری و فرهنگی است که با تزریق پول حل نمی شود بنابراین نیاز است که فرهنگ سازی صورت بگیرد در این راستا می شود برای افرادی که می خواهند کار کنند اما ابزار کار ندارند برنامه ریزی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: با قرار دادن ابزار کار در اختیار افرادی که توانایی کاردارند اما ابزار کار، منابع، فضا و پول ندارند می توان وضعیت اشتغال را بهبود بخشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 طراحی پردیس تولیدات روستایی متناسب با اقتصاد منطقه است

 طراحی پردیس تولیدات روستایی متناسب با اقتصاد منطقه است